Sunday, December 17, 2017

Baju sekolah agama anak buah

Aku jahit baju sekolah agama untuk Ariff  umur 8 tahun pada tahun depan, 2018.
Aku dah belikan baju sekolah untuk Arif, tapi salah saiz terbesar sangat. So, baju yang aku beli tu bagi ke Amir untuk tahun depan. Jadi, kenalah jahitkan untuk Arif, kesian tak ada baju sekolah baru.

Disebabkan aku yang jahit, maka design kenalah ikut cara aku. Aku tak reti nak jahit leher baju cekak musang, maka terhasilah leher teluk belanga macam dalam gambar tu.
Hmm.. jadilah.. mak ngah reti jahit macam tu aje..πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

Ni sampin untuk tahun depan umur 12 tahun.
Umur 10 tahun dan 8 tahun aku buat sama saiz. Senang tak payah susah-susah potong.
Nasiblah... Mak ngah malas nk pikir saiz korang.. kah-kah.. 😜😜😜

Insya Allah, Mak ngah doakan anak-anak buah mak ngah jadi Soleh ye..
Belajar baik-baik ye sayang-sayang semua.


No comments:

Post a Comment