Thursday, June 7, 2018

Koleksi baju RAYA 2018

Alhamdulillah..
Raya kali ni, aku dah berjaya jahit banyak baju untuk  keluarga aku.. Untuk anak-anak buah aku, aku harap baju ni semua muat dengan baik kat dorang.. Aku memang guna kuasa IMAGINASI tahap gaban untuk draft pola baju. 

Untuk suami dan anak aku, dapat juga aku buatkan baju sedondon 2 orang ni.

Okey, jumlah semua baju yang dijahit adalah:

Baju T-Shirt : 27 helai
Baju melayu dan baju kurung (junior) : 3 pasang
Baju kurung dewasa A cut : 2 pasang

Ha.. 32 helai yang aku dah jahit untuk tempoh 6 hari, dari hari sabtu petang sampai khamis malam aku merempit. 
Lepas dah siap baju ni semua, Insya Allah aku nak sambung tarawikh dan tadarus. Ada lagi 6 juzuk sehingga ramadhan ke 23 ni.

Jom pulun Ramadhan 🌸🌸🌸



No comments:

Post a Comment