Sunday, June 24, 2018

Raya di Decathlon

Sedondon raya di Decathlon.
Kat sini link baju truck yang dah siap dijahit.
Kain  truck ni aku guna 1 meter dan kain belang aku guna setengah meter je. Kalau nak diikutkan, memang tak dapat jahit baju untuk aku sebab baki kain tinggal sikit je.

Aku pun usaha tambah kain belang kat lengan dan buat ruffle kat bahagian bawah baju untuk bagi labuh. Alhamdulillah jadi pon.. Paling best bila kami pakai beraya, ramai yang suka tengok.
 Siap ada nk tempah lagi. πŸ˜†πŸ˜†πŸ˜†

Tapi tulah, aku takut tak sempat je nak ambil tempahan. Aku kan jahit ikut mood. Kalau mood menjahit datang, sampai sakit tangan & bahu ni buat kerja. Kalau malas, memang aku longgokan je kain-kain tu. πŸ˜…πŸ˜…πŸ˜…

 Boleh buat pakai jalan-jalan.

Zayyad seronok main skooter.


Aku seronok main basikal.. Hahaha..
Ni bukti aku boleh bawak basikal ye..

Kenapa bukti???
Sebab, aku baru pandai bawak basikal di usia 30-an.. kesian kan..
dulu masa kecil memang tak pandai langsung.
Nasib dah kahwin, ada suami yang ajarkan.. πŸ˜‰πŸ˜‰πŸ˜‰

Raya tahun ni seronok sangat.. Alhamdulillah..
Terima kasih Allah. πŸ’—πŸ’—πŸ’—πŸ’—



No comments:

Post a Comment